Mood

duminică, 22 februarie 2009

Practic plastic

1. ceea ce voi scrie nu are de-a face cu titlul
2. titlul suna fain

J., dupa cum am mai spus, o sa scriu azi despre tine. Daca stau sa ma gandesc mai bine, titlul are de-a face cu Mean girls, un film pe care l-am vazut impreuna.
J. este sora mea. E o definitie incompleta, dar cuprinzatoare.
J. seamana cu mine, se mai spune ca suntem gemene, e blonda cu ochi albastri( <3 )
Avem aceeasi mentalitate, aceesi fire exagerata, acelasi talent in ghinion. Cateodata suntem indragostite de baieti cu acelasi nume. Am grija de ea, o trezesc la realitate si o fac sa rada.
Ma inspira.
Cand vine in tara, ori doarme ea la mine, ori dorm eu la ea. Ea cunoaste starea mamei mele numai daca o aude vorbind sau daca o priveste si invers. Ma joc cu Bambi, cainele ei, daca se poate, 24 din 24. Si mi-e frica sa-i ating pisica cateodata, dar s-a obisnuit cu mine deja;)) I-am gasit tarantula, intr-o zi, cand asistam la intinderea rufelor. O pierduse dupa dulap, cand a iesit din acvariu.
Imi plac momentele ei de sinceritate absoluta, in care pune tot sufletul ei si scoate uneori perle demne de citat. Pacat ca mai intotdeauna le uit.
Imi place cand ii plac glumele mele, desi nu sunt extraordinare. Imi place cand o gadil si ne batem, din dragoste, bre! Si imi place cum rade mama cand ne vede.
Suntem orgolioase, poate ea mai tare ca mine. Am avut amandoua pana acum o iubire, restul au fost indragosteli (desi o sa ma contrazica, eu stiu ca-i asa).
I only ask of God sa nu se piarda relatia asta. Si mai cer s-o ajute si sa-i dea putere. Nu-i usor sa fii printre straini. Dar, J., am invatat sa fim puternice, nu-i asa? :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

da, am invatat.
si te contrazic! :))
si te iubesc!
si oricum cuvintele mele nu ar fi niciodata deajuns, oricum sper ca stii cat de mult contezi pentru mine.
Sper sa ramanem asa à la vie à la mort ;)
te iubesc surioara mea mai mica cu 4 zile! :)

About me

Fotografia mea
"Ma agat acum ca de cel din urma pai de gandul ca poate e posibil sa ma vindec prin scris." (Cartarescu)