Mood

sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Sabotage


Deliberate action aimed at weakening another entity through subversion, obstruction, disruption, or destruction.
Iti suna cunoscut? De ce te vad de fiecare data oriunde m-as afla, la bal, la cantina, la fumat, la posta, la covrigi, la gogosi, cand merg in oras? Aceeasi ora, acelasi loc, luam in brate in acelasi timp, ne uitam unul la altul in timp ce-o facem, acelasi "nu te cunosc si imi esti invizibil". Te-am iubit, Goddammit! M-ai iubit...

Off topic: e atat de rau sa-ti placa de prietenul iubitului tau?

2 comentarii:

Zad spunea...

pai e destullde rau...dar numai daca nu-i spui, adica sa le spui celor doi adevarul :P


sabotaj!?!?...imi suna cunoscut :p

eli spunea...

:) daca cel despre care vorbesti e cel despre care cred eu ca vorbesti: nu merita.

si off topic: cam da. si nu stiu daca negarea e o solutie, cel mai bine sa te confrunti singura si sa vezi care din ei te merita.:)

About me

Fotografia mea
"Ma agat acum ca de cel din urma pai de gandul ca poate e posibil sa ma vindec prin scris." (Cartarescu)