Mood

duminică, 27 decembrie 2009

Trebuie sa-mi amintesc ca n-am facut blogul asta sa ma plang de niste sentimente trecatoare si nici macar o leapsa nu-mi mai merita atentia. Respectati-mi decizia si nu vreau sa "comentati" ca ce am patit.
Am facut blogul asta pentru flash-uri (Wrong bed, honey), pentru imaginatia mea (Superpowers), pentru povestile pe care le-am auzit la altii (Versiune a romanticului) si pentru povestile mele (Asi se baila el tango).
Imi doresc un blog nepersonal. Si o sa-l am.

Un comentariu:

Zad spunea...

si eu la fel m-am gandit ca o sa fie blogul meu dar e foarte greu sa nu scri din perpectiva personala dar stiu ca tu vei putea face fata! mult noroc cu noul blog!

About me

Fotografia mea
"Ma agat acum ca de cel din urma pai de gandul ca poate e posibil sa ma vindec prin scris." (Cartarescu)