Mood

joi, 1 iulie 2010

Lucruri drăguţe spuse de băieţi

1. - Şi ce ar trebui să fac acum? (se uita la buzele mele şi la ochii mei)
- Nu ştiu, am râs.
- Ba ştii, dar nu-mi spui. (cu aceeşi gravitate în glas)
- Poate nu vreau. (m-am uitat şi eu la buzele lui)
- Ba vrei. Muuuah

2. Era (odată) un magazin de instrumente muzicale.
- Parcă ne uităm la articole pentru nou-născuţi. Aşa de încântaţi suntem.

3. - Mă iubeşti?
- Nu, de ce te-aş iubi?
- Pentru că mă tot uit la tine de o vreme şi or sunt foarte stresant or mă iubeşti.

4. - Te-aş mânca toată.
- De unde începând?

5. Tu nu esti o fata morgana, tu esti a mea, a mea, a mea si numai a mea.

6. Eşti tot ce-mi trebuie ca să-mi lumineze ziua.

7. Ai grijă de tine... Că dacă n-ai tu grijă de tine, am eu.

8. Mâncam vată de zahăr.
- Nu ştiu care-i mai dulce, tu sau vata de zahăr.
Lame, am gândit.

9. - Ai zis că vei fi drăguţ cu mine.
- Da...
- Şi că nu ne vom mai certa.
- Da...
- Cât de drăguţ vei fi? (ochi-buze-ochi-buze)
- Aşa de drăguţ. Muuuuah

10. - Mi-e foarte dor de tine.
- Mi-ai mai zis asta odată.
- Păi da, ca să nu uiţi.

Niciun comentariu:

About me

Fotografia mea
"Ma agat acum ca de cel din urma pai de gandul ca poate e posibil sa ma vindec prin scris." (Cartarescu)