Mood

marți, 19 aprilie 2011

What would you wish for, if you had one chance?

Îmbulzeala mă făcea să cred că nu eram în locul potrivit pentru discuţia asta.
- Ştii... şi... am văzut... cred... , încerca să formeze o propoziţie sacadată din cauza autobuzului în care eram.
- Aşteaptă până coborâm, am râs.
- E prea interesant să aştepte! Dacă cineva ţi-ar îndeplini trei dorinţe, care ar fi acelea?
M-am gândit tot drumul. Şi încă aveam de gând să mai întârzii răspunsul, însă pentru prima dată în viaţa mea eram absolut sigură de ceea ce voiam.
- Prima mea dorinţă ar fi să-mi văd viaţa până la 30 de ani.
- De ce până la 30? Te-ai gândit că poate o să-ţi doreşti să vezi şi restul?
- N-o să vreau să văd şi restul.
- Sec. Aşa zici tu..., a râs.
- A doua... ar fi să am fericire completă (sănătate, dragoste, bani).
A dat afirmativ din cap.
- Şi a treia să nu-mi lipseasă niciodată prietenii.
- Asta e frumoasă rău, a zis zâmbind. Dorinţele tale sunt porunci pentru mine.
- Ia să te aud pe tine, am râs. Ce dorinţe ascunse ai?
- Prima ar fi să văd toată lumea.
- Da,da,da, am uitat de asta.
- A doua ar fi să mă realizez pe plan profesional.
- Toată lumea îşi doreşte asta, am zis.
- Tu nu ţi-ai dorit.
- Ba da, prin fericirea completă mă refer şi la asta.
- Aha, dar n-ai specificat. Şi a treia e... o dorinţă mai complicată... să nu mai am inima frântă... de tine.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Distincta postarea asta. :> Si imi place. :*

Kali spunea...

awwwwwww♥

About me

Fotografia mea
"Ma agat acum ca de cel din urma pai de gandul ca poate e posibil sa ma vindec prin scris." (Cartarescu)