Mood

vineri, 25 octombrie 2013

Blogeri, carti.

Va zic... e o adevarata aventura sa citesc blogurile oamenilor pe care ii admir. Cateodata ma face sa izbucnesc intr-un ras isteric. Internetul, pe cat de accesibil, pe atat de greu de accesat.
Am deschis astazi cam 6 pagini de Google Chrome ca sa citesc 6 dintre blogurile mele preferate. Ghiciti cate am citit? 2. DOUA! Din 6.
Am inceput sa citesc Printul din Central Park, de Evan H. Rhodes, luata de la Carturesti cu 5 lei. Incep sa realizez de ce a fost doar 5 lei. Nu e rea cartea, dar va spun ca am trecut de 40 de pagini si nu a aparut inca acea crima misterioasa. Nu se leaga multe descrieri. Dar cine sunt eu sa judec?
In alta ordine de idei, la Carturesti am gasit si Cartea Viitorului (The Book Of Tomorrow), de Cecelia Ahern, care era doar 30 de lei si imi facea cu ochiul. Daca as fi salariata, mi-as cumpara toate cartile ei, toate. Nu degeaba mi-am facut atestatul la engleza, pe literatura irlandeza, ea m-a convins. Si Comitted, de Elizabeth Gilbert... mi-a schimbat radical gandirea.
Asta asa in spiritul Bookfest, ca tot ma duc acasa si nu apuc sa ma duc la el.

Niciun comentariu:

About me

Fotografia mea
"Ma agat acum ca de cel din urma pai de gandul ca poate e posibil sa ma vindec prin scris." (Cartarescu)