Mood

luni, 24 noiembrie 2008

I'm fond of Zack


- El e frumos tot timpul, chiar daca e cret, ras in cap sau cu parul scurt, chiar daca are pantaloni largi sau stramti, fie ca are bascheti in picioare sau skate shoes, chiar daca nu ar avea ochii aia albastri tot l-as iubi asa mult, a spus Holly zambind melancolica.
- De cand nu te-am mai vazut asa..., a spus Joyce luand-o in brate.
- Si cand mergem pe strada privirile ni se intalnesc instantaneu, chiar daca el e pe partea cealalta de drum... Parca am sti ca ne vom vedea.

- Da, e trist cum intoarceti capul dup-aia, a spus Joyce mangaindu-i parul.

- Hei imi strici visul! a inceput Holly sa rada ridicandu-se de pe pat. Astazi, eram cu Dave la cantina si el a dat noroc cu el uitandu-se cu un ochi la mine.

- Nu era el foarte indragotit de aia din 12C? a intrebat Joyce.
- Ba da si inca e, dar s-a uitat la mine, a spus Holly dandu-se cu un lip gloss.
- Mai nou te baga in seama?
- Uă, doar s-a uitat la mine, atat...

- Aa, ok.

- Indragostito! Si mai lasa telefonul ala! a spus Holly razand ducandu-se langa Joyce.

4 comentarii:

georgiana:) spunea...

iruu e bestiala povestioara:* si u chiar scrii bestial>:D< si am o daresay infinita sa cititesc tot ce scrii u aici:*:* si u ai fost prima care mi-a vizualizat blogu'>:D< si sunt mandra!:D>:D<>:D<

georgiana:) spunea...

*rabdare infinita :D

Crisis. spunea...

evident ca e minunata 8->

eli spunea...

foaaaaaaaarte draguta ma:)

foarte, foarte.

About me

Fotografia mea
"Ma agat acum ca de cel din urma pai de gandul ca poate e posibil sa ma vindec prin scris." (Cartarescu)