Mood

luni, 3 noiembrie 2008

Cand bucati de inima plutesc...


Mi-am dat seama ca am iubit o singura data cu adevarat un baiat.
Cum?
Pai, se intampla in serile in care nu dorm sa fac retrospectiva a tot ce inseamna eu. Last night, ma gandeam ca sunt fericita si totul din cauza ca el era fericit.
Cand l-am vazut prima oara pe JD simteam ca pot simti ceva mai mult pt el. Si asa a fost. Si nu-mi pare rau. Ce am simtit pt el e un lucru onorabil de care sunt mandra.
Imi amintesc ca imi zicea:
- Natasha, esti simpatica:)!
Cu vreo 2,3 cuvinte, aparent simple, ma facea sa zambesc, sa ma simt norocoasa si importanta. Acum sunt mandra de reusitele lui, ma bucur ca e fericit. Cred ca asta inseamna sa iubesti, sa te bucuri pt persoana pe care o iubesti indiferent daca tu il faci fericit sau nu, indiferent daca ii mai pasa de tine sau nu.
Cand pierd, eu nu lupt. Decat sa lupt pt ocauza pierduta mai bine nu mai lupt deloc, fiindca stiu ca lucrurile facute de doua ori nu sunt bune.

Niciun comentariu:

About me

Fotografia mea
"Ma agat acum ca de cel din urma pai de gandul ca poate e posibil sa ma vindec prin scris." (Cartarescu)