Mood

vineri, 26 decembrie 2008

Carol


Luand-o in brate i-a pus piedica si au ajuns amandoi in zapada de un metru. Radeau si se jucau in zapada ca si cum maine n-ar mai fi viata pe Pamant.
- Hai, ridica-te! a spus el dandu-i o mana de ajutor, la propriu.
- Ridica-te, ai? a intrebat ea, razand, tragandu-i mana astfel incat el sa cada.
- V-am adus saci, a spus matusa razand.
- Saaaci! spusera toti in cor.
Dupa ce au facut partia Steven, Kyle, Dany, Chris, Jessy si matusa, Nicole, care era cameramanul, au inceput sa se dea cu sacii razand, izbindu-se de unii oameni/copaci din cale si inghetand de frig.
Kyle a fost cel care a ajuns cel mai departe, iar Jessy l-a urmat.
- Bravo, ma! Ziceai ca nu stii sa te dai cu sacul...
- Victorie! a spus Jessy ridicand mainile si razand.
Kyle o lua in brate pe neasteptate uzandu-i astfel pleoapele si buzele.
- Hai sus! a spus el luand-o de mana.
- Winter jaaaaaam! Ambush! a strigat ea cand Dany si Steven aruncau cu bulgari in ei.
- Ascunde-te in spatele meu! i-a zis Kyle.
Au ajuns in sfarsit in vechea cabana a mamei matusii si ,punandu-si hainele la uscat, povesteau ce s-a intamplat. Kyle si Jessy imparteau patul manacand tort si band vin fiert.
- One hell of a fight! a spus Kyle lui Jessy.
- It was, it was. Si totusi n-am reusit sa ma dau cu schiurile, a spus zambindu-i.
- Ce trante, frate! a spus razand. O sa reusesti! Eu nici nu ma obosesc prea tare, ca as putea.
- Da, trebuie sa se laude el putin, spuse Jim in gluma, jucandu-se cu fetita lui.
Jessy zambi luand o gura de vin fiert. Kyle o lua de mana neintentionat.
- Uhm, scuze, cautam telecomanda, spuse el rosind.
- Colinde, colinde! se auzi o voce.
- Hai, ma, cantati! a spus Vivien.
- Hai ca eu tare vreau sa aud o colinda! a spus mama matusii Nicole.
- Stille Nacht, heilige... 2, 3 si! da tonul Jessy.
- Marvellous, my dear! a spus soptit Kyle.
Jessy a inceput sa rada zgomotos.
- Lasa ca stiu eu cum sunt ei, a spus Nicole.
- Cum, cum? intreba Kyle.
- Ei, eu n-am fost ca voi?
Kyle se uita zambind la Jessy, Jessy il lua de mana si simti cum fericirea il cuprinde.
- Hai,continuati colindul!

Un comentariu:

eli spunea...

ce atmosfera draguta:)

About me

Fotografia mea
"Ma agat acum ca de cel din urma pai de gandul ca poate e posibil sa ma vindec prin scris." (Cartarescu)