Mood

luni, 1 decembrie 2008

What happens in Vegas stays in Vegas but what if it won't?

M-am trezit azi dimineata cu chef de viata, cu chef de jucat, cu chef de batut cu perne, cu chef de mancat clatite cu ciocolata. M-am jucat cu Fritz (motanul), mi-am facut clatite cu ciocolata si nu m-am batut cu perne.
M-am asezat pe pat stand cu capul in jos si picioarele in sus. Masuram fereastra din toate unghiurile si i-am zambit lui Fritz care se uita la mine ca la cea mai mare ciudata pe care a vazut-o vreodata.
- Vrei sa ne batem cu perne? l-am intrebat.
Am oftat adanc si ma gandeam : " eu acuma ce fac...? pff".
Mi-am pus melodii de Craciun, m-am uitat la tv, am vorbit cu Matt si m-am enervat intr-un final, m-am plimbat din stanga in dreapta, repetand iar sirul. Am vrut sa-i dau mesaj lui Matt, m-am razgandit. "Da-o dracului ,Natasha, get over it, esti obsedata sau ce?", mi-am zis.
Am luat o carte in mana, nu m-am putut concentra. Am intrat pe net si iata-ma ascultand melodii vechi de vreo 5 ani, dar foarte sentimentale. Pfff...
"Nu e greu sa fii single, e greu sa fii eu", mi-am zis. "Asa am vrut eu, asa am vrut, asa am vrut eu sa fie".

3 comentarii:

georgiana:) spunea...

iaai:X clatite cu ciocolata, huh>:)?
Imi place numele motanului:*. Eu de azi-dimineata n-am facut nimic.>:D<

eli spunea...

natasha trebuie sa stea calma. fat-frumos nu e inexistent...inca se bate pe undeva cu un zmeu. ajunge imediat>:D<

Irra spunea...

look who's optimistic and stuff;))
>:D<
vezi ca asta nu merge decat daca chiar crezi asta:)
>:D<

About me

Fotografia mea
"Ma agat acum ca de cel din urma pai de gandul ca poate e posibil sa ma vindec prin scris." (Cartarescu)