Mood

sâmbătă, 17 ianuarie 2009

Prefer un anonim

Prefer o muzica angelica, vreau sa dansam, sa bem sampanie, care sa ma ameteasca si sa ma faca sa spun lucruri pe care tu ai vrut sa le auzi.
Vreau sa deschid frigiderul si sa gasesc bomboane, sa-mi zici ca vrei si tu si eu sa-ti zic: nu impart bomboanele decat cu persoanele pe care le iubesc. Tu sa te arati jignit si apoi sa ma saruti pasional crezand ca-mi voi schimba parerea.
Prefer sa te tin pe jar decat sa-ti ofer totul pe tava.
Prefer sa nu ne vada nimeni cand luam cina in restaurantul din colt. Prefer sa-mi zambesti si sa radem pe seama chelneritei. Prefer sa nu-ti sune telefonul de fiecare data cand vrei sa ma ceri de sotie.
Prefer sa nu te am, decat sa te am si sa te gandesti in alta parte. Prefer un anonim si tu nu esti un anonim.
De maine, prefer sa am totul sau nimic.

3 comentarii:

georgiana:) spunea...

ce draguut:X

Anonim spunea...

atâta dragoste, atâta dragoste...
prefer ca maine dimineaţă când mă trezesc să îmi spună cineva ca nu există...dragostea.

eli spunea...

un anonim suna perfect.

About me

Fotografia mea
"Ma agat acum ca de cel din urma pai de gandul ca poate e posibil sa ma vindec prin scris." (Cartarescu)