Mood

marți, 29 septembrie 2009

Ohne Title, cum ar zice neamtul

Din cate am observat nimeni de varsta mea nu mai asculta muzica populara, but me. Cui datoram aceasta renegare a faptului ca suntem romani? Avem si noi traditii, sa stiti. Avem muzica destul de buna, zic eu. Faptul ca ascult muzica populara (nu orice fel) nu ma face patrioata. Si va zic si de ce. Mi-e rusine ca sunt romanca. Sincer imi este, dar atata timp cat traiesc in Romania si atata timp cat am cetatenie romana, asta nu ma impiedica sa fac parte din comunitatea romaneasca.



Imi aduc aminte mereu versurile: "Vorbiti, scrieti romaneste, pentru Dumnezeu!"

4 comentarii:

Marius Ola spunea...

Nu ai "comandat" tu să te naşti aici, pe plaiuri mioritice. E o chestiune de conjunctură. Dar dacă tot eşti aici, de ce să nu te bucuri şi de ceva tradiţii, printre care şi muzica populară? Şi Românica asta are ceva special, nu crezi? Nu-i musai să deţi sentimente de patriotism, pentru a face parte din comunitate. E o chestiune de "zoon politicon" :)

Irra spunea...

Romania cu siguranta e speciala, are o istorie, o geografie, o cultura speciala.. insa nu stim sa exploatam asta.. pacat.

Zad spunea...

mesaj important: am nevoie de numele tau complet pentru a putea trimite coletul!!! am nevoie cat mai repede

Kali spunea...

Damn it,de fiecare data cand aud o melodie populara..aud ceva de genu:am o fata d nuj care,si lucrez numai pentru ea,si etc.Si frate,oi fi tampita,da mereu imi cade cate o lacrima.

About me

Fotografia mea
"Ma agat acum ca de cel din urma pai de gandul ca poate e posibil sa ma vindec prin scris." (Cartarescu)