Mood

sâmbătă, 13 februarie 2010

Top 10 melodii romanesti

1. Dragostea ca o pereche de pantofi, Taxi
N-am cuvinte, clip si versuri extraordinare.

2. Ai sa-ntelegi, Papa Junior
N-am scris-o si pe tipa care canta din cauza ca imi place o singura parte la melodia asta:
Barbatii iti vor spune multe
Ca te iubesc si cum si cat
O vor spune-o mai frumos ca mine
Insa... nu te vor iubi atat.

3. 1000 de ganduri, Praf in ochi
Ce nume frumos pt vremea aia: praf in ochi... M-am obisnuit sa ador o iubire care m-a ucis.

4. Tigano, Bosquito
E frumoasa, dar daca as avea cum as trece toate melodiile de la ei in topul asta.

5. Sa nu crezi, Iris
Ma reprezinta in momentele in care sunt nervoasa.

6. 2 in 1, Racla
Impaca-te cu el, cat inca nu e prea tarziu.

7. Sa zburam spre cer, Simplu
Ai ceva ce nimeni nu poate sa-mi dea!

8. Floare de mai, Emanuel
Si te-am gasit si esti a mea
Nimeni nu mi te va lua.

9. M-am dus sa tai un copac, Patricia si Anotimpul 5
Un mic pui de drac!

10. Cerul, Proconsul
Lumea s-a schimbat de cand ne-am despartit
Si mi-e greu, mi-e tare greu sa uit de tine.


Printre preferatii mei ar mai fi si VH1,Vama Veche, Emil, Vita de vie si Holograf. Un comment cu topul vostru:)

9 comentarii:

cosmina spunea...

10. luna amara-albastru
9. jazzadezz-inimani mal
8. emil-noaptea
7. emeric imre-juramant
6. survolaj-singur
5. ocs- ia-te de pe jos
4. zumzet- 5 am
3. travka-apartametul 77
2. travka-noapte(cam tot de la ei)
1. snails(tot ce cuprinde)

Diana spunea...

1. Tiarra - Ielele
2. Urma - Buy me with a coffee
3. Coma - Canta-mi povestea (versiunea acustica)
4. Luna amara - Rosu aprins
5. Trooper - Tari ca muntii
6. Snails - Deruleaza-ma
7. OCS - Cineva sa ne aduca vara inapoi
8. Vama Veche - Epilog
9. Emil - In vama
10. Karma - Copilita fara minte

Zad spunea...

10 melodi de ascultat:
Ultimu' Nivel - Sabia lui Zorro
Semnal M - La fereastra ta
Desperado - Betivan ratat
Ciprian Porumbescu - Balada
Pasarea Colibri - Nu-i nimic, asta e
Ducu Bertzi - Daca tu
Azzur - Canta tiganii
Spin - Nimeni pe drum
Terente - Si o fata are coaie
Holograf - Undeva departe

Anonim spunea...

1.Emeric Imre-Nebun de Alb
2.Nicu Alifantis-ploaie in luna lui marte
3.Vama Veche-Zmeul
4.Vama Veche-Nu am chef
5.Holograf-Primavara incepe cu tine
6.Iris-Mai ramai
7.Dan Balan-Despre tine cant
8.Stigma-Jumatate tu,jumatate eu
9.Praf in Ochi-O mie de ganduri
10.Bosquito-Doua maini

Alexz spunea...

Ahh....greu. Mai ales ca in ultima vreme ascult foarte multe melodii romanesti (:
1. Vama Veche-Dragostea
2. Pasarea Colibri-Vremuri
3. Pasarea Colibri-Andrii Popa
4. Vama Veche-V.S.T
5. Parlament-Privirea ta
6. Phoenix-Fata verde
7. Proconsul-Mi-ai luat inima
8. Ana Maria-Ochii tai
9. Iris-Floare de Iris
10. Vita de vie-Praf de stele
11.Holograf-Suflet pereche

Alexz spunea...

11....ca sa nu fie tipic reviste, ziare etc si ptr ca nu m-am putut abtine sa nu depasesc :D

stef spunea...

Pai ar veni cam asa...
1 Vama Veche - Dragostea
2 Vama Veche - V.S.T.
3 Cargo - Calare pe motoare
4 Vank - 1000
5 Vita de Vie - Praf de stele
6 Pasarea Colibri - Dragostea e o salata
7 Directia 5 - Daca n-ai iubi
8 Proconsul - Mi-ai luat inima
9 Pasarea Colibri - Vinovatii fara Vina
10 VH2 - Daca n-ai iubi

Stef spunea...

corectie: Directia 5 - Daca-i sti

Irra spunea...

@ everyone: am asa un chef sa fac un top cu 20 de melodii romanesti:))

About me

Fotografia mea
"Ma agat acum ca de cel din urma pai de gandul ca poate e posibil sa ma vindec prin scris." (Cartarescu)