Mood

luni, 16 mai 2011

Melodiile de azi


"Dacă pleci, uşa nu o mai închide
Sper să treci poate mâine pe aici
Te petrec şi mă uit la tine
Parcă pierd ceva din mine
Zău, îmi e greu."

"Drumurile noastre poate,
Se vor intâlni vreodatǎ
Drumurile şi iubirea,
Gândurile, fericirea?"

Şi una internaţională:
"I remember the time
The time that we had
I remember the things that used to make you mad
And I wish I could turn back the time
Oh, I wish I wouldn't cry every night"

Au mai fost multe. Cu amintiri din liceu pe viaţă. Absoluţii mei...

2 comentarii:

DeeD spunea...

Pai asa ziceam si eu la inceput, chiar eram foarte suparata ca mereu era numai rau.. dar a fost un rau constructiv. M-a intarit iar acum cand anumite lucruri sunt mai varza decat inainte.. imi este mai usor sa accept varza acum ..

Jesa spunea...

Beautiful blog, lovely words!

x, Jesa

About me

Fotografia mea
"Ma agat acum ca de cel din urma pai de gandul ca poate e posibil sa ma vindec prin scris." (Cartarescu)