Mood

miercuri, 20 iunie 2012

Haul

Acum că am mai mult timp liber, aş vrea să scriu mai des. E unica mea şansă să mai vorbesc cuiva.
Printre priorităţile mele zilele astea a fost învăţatul. Şi deşi încerc, mi se pare că nu-mi intră nimic în cap. Am văzut că n-a fost aşa. Când m-am trezit că am luat 96 de puncte la competenţe digitale, am zis că nu e totul în zadar. Pe bune, acum o să-mi ziceţi că e uşor. Da, este. Pentru mine tot e o realizare.
Am văzut şi vreo două filme. Project X e o tâmpenie de film american, cu pussy şi dick la fiecare 3 minute, chiar mai des. Stupid! Am terminat serialul Ghost Whisperer şi-mi pare tare rău că nu se mai fac episoade. Am încă câteva superseriale pe sistem: Awkward, New Girls, şi, my personal favorite, Pretty Litlle Liars. Între timp PLL a devenit fumat de toate piţipoancele, dar, şi ce dacă, am fost prima!
Mi-am promis să fiu mai bună şi să nu mai critic/bârfesc. Să mă ajute Dumnezeu să fac asta că s-au înmulţit dobitocii acum vara.
Am descoperit noi melodii şi vorba unui comment de pe Youtube, e vara hiturilor în româneşte. Mi se pare corect şi frumos. Şi le ascult cu plăcere, atâta timp cât sunt în româneşte.
Am descoperit şi două jocuri pe Facebook: House M.D. şi C.S.I. Minunate! Sper să nu mă plictisesc de ele.
Nu mă mai satur de videoclipurile do it yourself şi am 3 canale de Youtube preferate: beautycrush, o mulatră cu accent britanic superb, michellephan, from time to time, şi bubzbeauty, o drăguţă. Vi le recomand cu drag.
Am să revin.

P.S. Cât de personale au devenit ultimele postări.

Niciun comentariu:

About me

Fotografia mea
"Ma agat acum ca de cel din urma pai de gandul ca poate e posibil sa ma vindec prin scris." (Cartarescu)