Mood

duminică, 25 octombrie 2009

Cum reactionati la refuzuri?

Pragmatic: "Fuck him/her. Merg inainte."
Melancolic: "De ce eu? Am eu ceva? Ce i-am facut? De ce nu ma vrea nimeni?"
"Prietenii stiu de ce" : "Am nevoie de prieteni ca sa ma vindec."
"Timisoreana" : " I need a drink."
Ciocolata: "Daca pun 3 kile pe mine intr-o zi, o sa fiu fericita. "
Workaholic: "Deci imi invat azi cursul asta, maine celalalt... / Azi stau 2 ore in plus la munca. "
Scriitori: "Azi scriu, maine nu mai scriu, poimaine plang, raspoimaine scriu intriga la o carte... Pana luna viitoare imi iese un best-seller. "
Negare: "Eu nu am cunoscut inca baiatul/fata care sa ma refuze."
James Bond: "off, fuck off."

Blonda: "Dar.. de ce eu?! de ce pe mine?! o fi din cauza culorii parului?!"
Emo kid: "unde am pus lamaaaaaaaaaaaaaaaa? oja neagra? albumul cu tokio hoteeel?"
Moldoveanu': "macar nu mai dau bani dijeaba pi prostii..."
Un ardelean: "da poi io ce-am facut hapt ase de rau ca ma refuzi? no bine ca ma refuzi...nu mai esti fanul meu!"
Vasluianu': "no' da shi da io? what the fuck da' si da' io? nu doom, nu doom!"
Ochiul din reclama: "ce stupid! si totusi sunt frumusel, sunt frumusel"
[ mor aici de ras:))))))) ]




Subiectul ramane deschis pentru ideile voastre :)

9 comentarii:

JuuBbs spunea...

Blonda: Dar.. de ce eu?! de ce pe mine?! o fi din cauza culorii parului?!

:) te iubesc!

JuuBbs spunea...

Emo kid: unde am pus lamaaaaaaaaaaaaaaaa? oja neagra? albumul cu tokio hoteeel?

:))

JuuBbs spunea...

apropo de 'viata scumpa in moldova' :))

moldoveanu': macar nu mai dau bani dijeaba pi prostii...

Zad spunea...

tocmai am fost refuzat...cred ca pana maine uit

un ardelean; da poi io ce-am facut hapt ase de rau ca ma refuzi? no bine ca ma refuzi...nu mai esti fanul meu! :p

JuuBbs spunea...

vasluianu': no' da shi da io? what the fuck da' si da' io? nu doom, nu doom!

:))))))))

JuuBbs spunea...

ochiul din reclama: ce stupid! si totusi sunt frumusel, sunt frumusel

:))

Di spunea...

o da:)) ce tare :)) Blonda: "Dar.. de ce eu?! de ce pe mine?! o fi din cauza culorii parului?!" tare:)))

JuuBbs spunea...

da, blondele au idei de blonde :))

Anonim spunea...

Ochiul din reclama, bineinteles:))
"Sunt frumusel, sunt frumusel, sunt frumusel...." Poti scrie un cantec pe ideea asta:))

About me

Fotografia mea
"Ma agat acum ca de cel din urma pai de gandul ca poate e posibil sa ma vindec prin scris." (Cartarescu)