Mood

vineri, 8 ianuarie 2010

10 ani de la terminarea liceului

"Ma vad peste zece ani... singura."
"Cum adica singura?"
"Adica imi imaginez fetele casatorite si baietii logoditi (din clasa noastra), fiecare cu partener sau partenera... si eu... eu sa fiu singura care vine singura."
"Zici tu asa... acum."
"Serios. Ce sanse am sa fiu cu cineva? Mai ales sa ma marit? Eu nu sunt disponibila sentimental..."
"Zici asa doar pentru ce ti-a zis psihologul?"
"Psihologul zice adevarul: sunt schilodita sentimental."
"N-a zis chiar asa..."
"A zis doar ca sunt indisponibila. Mereu! MEREU! Auzi la el."
"Tie iti trebuie un barbat destept, care sa te astepte si sa te iubeasca neconditionat."
"Nu exista."
"Ba da."
"Ba nu."
"Ba da."
"Ba nu."
"Eu sunt ala."
"...(o_O)"

Un comentariu:

Anonim spunea...

m-am regasit mult in articolul tau.cred ca toate ne dorim pe cineva care sa ne accepte exact asa cum suntem si sa ne iubeasca neconditionat.e probabil o dorinta atasata de inima fiecarei fete/femei.
"Eu sunt ala".aceasta ultima parte a postarii m-a facut s ma gandesc ce impact ar avea asupra mea un astfel de raspuns.cred ca as fi knocked up si cu zambetul pe buze.
e minunat ca ai reusit sa transpui dorinta semenelor tale,intr-un dialog atat de frumos si realist.citind articolul, nu am ramas la sfarsit cu un gust dulce amarui.ci doar cu un zambet plin de satisfactie ca mai sunt oameni care cred in romantismul lipsit de siropuri.
>:D<>:D<>:D<:*

About me

Fotografia mea
"Ma agat acum ca de cel din urma pai de gandul ca poate e posibil sa ma vindec prin scris." (Cartarescu)