Mood

luni, 4 ianuarie 2010

Joan of Arcadia

"Te-ai culcat cu ea doar pentru eu n-am vrut sa ma culc cu tine?", intreba ea uimita.
"Nu... nu stiu. Nu stiu unde mi-a fost mintea.", ii raspunse fara sa mai poata sa o priveasca in ochi.
"I-ai dat ei... o parte din tine."
"Crede-ma, n-a insemnat nimic!" Deja plangea.
"Nu-mi vine sa cred!" Ii arunca o privire de dezgust, desi avea lacrimi in ochi.
"Vreau doar ca lucrurile sa fie la fel ca inainte... Daca as putea da timpul inapoi...", ii spuse inca cu capul in pamant.
"Nu intelegi. Lucrurile nu vor mai fi niciodata la fel. Eu ti-am dat un lucru mai important decat sexul, Adam, ti-am dat... inima mea. Si ai luat-o cu tine cand te-ai...futut cu ea. S-a terminat!"
O privi plecand. Trist sentiment.

Niciun comentariu:

About me

Fotografia mea
"Ma agat acum ca de cel din urma pai de gandul ca poate e posibil sa ma vindec prin scris." (Cartarescu)